söndag 14 februari 2016

Ut på resa...

...fast bara på film.
I alla fall i första steget.
Blev du förtjust i gårdagens film - här kommer en till!

Bild lånad från Kinaresors Hemslöjdsresor

Inger Möller Degerfält erhöll Kinaresors stipendium på en resa,
och hon valde att åka till Vietnam och Laos.
Bilder från resan sammanställde hon till en film - så vi kan ta del.


Det var Inger som hade filmat gårdagens film.
Hon är proffs på den digitala tekniken och har en så välbehaglig röst.
Du kanske förstår att hon just nu är lite favorit för mig,
det här är tredje filmen jag lägger upp med henne!

Till vardags jobbar Inger som textillärare,
men dessutom är hon drivande i Slöjdlexikon, slöjd.nu, här.



4 kommentarer:

  1. En resa till Vietnam och Laos på 24 minuter blev en fantastisk start på Alla Hjärtans Dag.Så många intressanta och informativa kommentarer till det hon ser och är med om.Ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Ja Inger kan verkligen berätta med inlevelse och så man får lust att ta sig dit.
    Massor med kärlek till dig Ulla från oss på Gotland!

    SvaraRadera
  3. Det är vid såna här tillfällen som jag önskar mig en bättre uppkoppling.

    SvaraRadera
  4. Datorvärlden är ett mysterium som jag aldrig fattar fullt ut ...

    SvaraRadera