tisdag 25 augusti 2015

Digital teknik

Teknikens under kommer med jämna mellanrum.
Och alltid är den svår att begripa, tycker jag.
Oavsett om den är från forntid eller nutid.


Men tänk vad bra! På DigiVäv kan jag lära mig filma,
med min mobilkamera. Bra trix och knep visas. Kolla här.
Jag kan även lära mig hur en enkel studio kan se ut,
och hur jag skapar ett googlekonto.
Och bäst av allt; jag får lära mig att ladda upp film på Youtube.

Bara för att sprida allt om vävning.
En bra kunskap till massa annan information också.
Så vem blir först med att ladda upp en film, du eller jag?
 
Tack DigiVäv för detta!
 

2 kommentarer:

  1. Du är fantastisk! Tack för alla tips... Nu ska det filmas och läggas upp på youtube ( men först lära mig ordentligt)😊

    SvaraRadera
  2. Fint, då kommer din film säkert upp före en från mig. Lycka till!

    SvaraRadera