torsdag 1 januari 2015

GOTT NYTT ÅR!

Ett hjärtligt tack för 2014.
Till dig som tappert följt mig på bloggen.
För att du läst och kommenterat.


Det har sporrat mig att fortsätta blogga.
För starten var helt egoistisk och personligt nödvändig.
Jag var inbjuden till en textilkonferens i Jordanien, 
Traditional Textile Craft - An Intangible Cultural Heritage?
Bara titeln gjorde mig knäsvag - vad menades egentligen?
 

Med hjälp av dina besök tog jag mig igenom programmet.
Punkt för punkt började jag förstå vad det gällde.
Du kan följa inläggen taggade Jordanien.
Konferensen var lärorik och spännande.
 Personer från 13 länder mötes över ett tema vi brinner för.

 Av bara farten har jag fortsatt blogga.
Ett inlägg om dagen, flest om textil men även annat.
Så välkommen att hänga med mig 2015.

GOTT NYTT ÅR!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar